Корисна інформація про композицію в фотографії

simplicity-in-photo2Всім добре відомо, що люди можуть сприймати не велику кількість інформації за раз. Але коли ми беремо фотографії фотографів-новачків, то бачимо, як вони намагаються туди втиснути якомога більше об’єктів. Це залишає фотографію без точки фокусування глядача, і не приковує його уваги.

В більшості випадків, сила фотографії обернено пропорційна тому, скільки різних елементів вона містить. Наближена фотографія капітана команди потужніша, ніж фото з широкого кута всіх футболістів розкиданих по полю. Так само фотографія самотнього дерева цікавіша, ніж знімок сотні дерев.

Кращий стиль фотографії — це якомога більше простоти. Знімки викликають емоції, якщо глядач не повинен знаходити головний об’єкт серед сотні інших. Не дозволяйте увазі глядача розсіюватись.

Перший спосіб спростити зображення — це просто наблизитися до об’єкту зйомки. В більшості випадків вам не потрібно включати весь об’єкт в кадрі — мозок може все добудувати сам, наприклад, двері є частиною будівлі. Тому підійдіть ближче до неї і, можливо, включите в кадр не багато стіни з оточення. Або поглянете на це з іншого боку, наприклад ручка від дверей це найцікавіший об’єкт і чому би не заповнити нею весь кадр? Такі фотографії заставляють глядача самого заповнювати пропуски в зображенні, звернутися до досвіду, що б заповнити його. І цей процес заповнення активізує участь глядача.

53_

Другий спосіб посилення дії зображення здійснюється завдяки ретельного використання кольору. Зображення з простою колірною палітрою наагато ефективніші. Уявіть собі осінній ліс і з червоним деревом серед безлічі жовтих — це буде потужніше, ніж фотографія всієї веселки кольорів або одного кольору. Пам’ятаєте, що в цьому випадку Вам потрібно шукати яскраві речі, а не нудні. Пам’ятаєте про це, коли ви вибираєте об’єкт для зйомки.

simplicity-in-photo

Є і інші складніші методи, такі як селективний фокус, контрастність і так далі. Така техніка вимагає вищої кваліфікації і їх слід розглядати як допоміжні до методів описаним вище. Що між всіма цими методами загальне? Це мета залучити глядача до перегляду Вашого знімку як можна довше.

Врешті-решт, все що Вам потрібно зробити — це не забути зробити зображення якомога простішим. З практикою Ваші фотографії ставатимуть все кращі і кращі.

По матеріалам сайту picturecorrect.com


Comments:

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *